Ons service team staat voor je klaar!
Tijdens kantooruren zijn we direct bereikbaar. Buiten kantooruren en in het weekend kan een reactie iets langer op zich laten wachten, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten over onze producten of dienstverlening eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@pips.nl.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Heb je algemene vragen? Dan kun je ons bereiken via klantenservice@pips.nl.
Wanneer je een vraag hebt over je bestelling, vermeld dan alsjeblieft je ordernummer, zodat we je zo snel en efficiƫnt mogelijk kunnen helpen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).