Ons service team staat voor je klaar! Je kunt ons bereiken via klantenservice@pips.nl of door het onderstaande contactformulier in te vullen. We streven ernaar je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Tijdens kantooruren zijn we direct bereikbaar. Buiten kantooruren en in het weekend kan een reactie iets langer op zich laten wachten, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
Mocht er onverhoopt iets niet gaan zoals je had verwacht, laat het ons dan alsjeblieft weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@pips.nl.
Heb je algemene vragen? Dan kun je ons bereiken via klantenservice@pips.nl.
Wanneer je een vraag hebt over je bestelling, vermeld dan alsjeblieft je ordernummer, zodat we je zo snel en efficiƫnt mogelijk kunnen helpen.
Heb je een klacht?
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).